sábado, 10 de mayo de 2014

Isabel Cobo

Neix a Madrid el 1958. És llicenciada en Ciències de l'Educació i té diversos cursos de formació sobre escriptura. Ha treballat com a professora d'Educació Infantil i ha col·laborat amb diverses editorials en l'elaboració de materials didàctics.

Actualment exerceix la docència a la Facultat d'Educació de la Universitat Complutense de Madrid i supervisa i redacta publicacions a l'Institut Madrileny del Menor i la Família de la Conselleria de Família i Assumptes Socials; tasques que compagina amb l'escriptura per a nens i/o joves. 

A continuació trobem un poema escrit per ella, el qual pertany al seu llibre "Versos para estar guapo".




LOS CUENTOS

En mi calle no hay castillos, 
ni príncipes ni princesas.
En mi calle no hay lobos, 
ni hadas malas ni hadas buenas.
No hay tampoco un bosque cerca,
ni tres osos ni tres reinas.
Ni tampoco vive un ogro,
ni siquiera una hechicera.
Menos mal que tengo cuentos,
guardados en la cabeza.
Y cuando quiero los llamo
y vienen hasta mi puerta.




Isabel Cobo Reinoso 
“Versos para estar guapo"
UCLM, Editorial.

No hay comentarios:

Publicar un comentario